01:30

Süpersin Elvan

Gönderen c[Я]esp0

Ne yazsam ne söylesem bu kız için az. Yine göğsümüzü kabarttı Elvan. Ay Yıldızlı bayrağımızı göndere çıkarttı. Fenerbahçe - Young Boys maçından dolayı çok fazla takip eden olmamıştır, ben bile göz ucuyla izledim yarışı. Elvan tüm rakiplerine tur bindirdi ve en yakın rakibine 12 saniye fark attı ve Altın Madalyaya uzanarak Avrupa Şampiyonu ünvanını aldı.


Elvan, AA muhabirine ''Çok mutluyum. Antrenörümle çok güzel bir hazırlık yaptık. Herkes moral verdi. Rakiplerin güçlü olmasından ve rüzgardan dolayı yarış öncesi biraz korktum. Allah emeklerimin takdirini verdi. Hep gümüş alıyordum, bugün altın aldım. Çalışıp, kazandığım için çok mutluyum'' demiş. Bu kadar imkansızlık içinde ( Amatör sporculara yapılan yatırım neredeyse yok denecek kadar ) yinede birşeyler yapmaya çalışması takdir toplayacak bir olay.

Aşağıdaki resimdeki kızımızda Meryem Erdoğan. Türk olmak ve Türkiye adına yarışabilmek için çok uğraşmıştı ve en sonunda istediği oldu. Avrupa'da 23 yaş altında, 10bin metre rekoru kırmıştı Haziran ayında. Elvan'ın 1. olarak Altın Madalya aldığı yarışta son anlara kadar bronz madalyaya talipti ancak son anlarda yavaşlayınca yarışı 5. sırada tamamladı. Onuda ayrıca tebrik ediyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder