16:17

Tracy Detroit'te

Gönderen '' FaruK ''






--------------------------------------------------------------------------------

Detroit Pistons'ın yeni transferi Tracy McGrady, yeni takımını göklere çıkartırken, çok heyecanlı olduğunu söyledi.
Geçmişte The Palace'a imrendiğini söyleyen T-Mac, ''Kariyerim boyunca o salonda oynamayı hep sevdim. Şimdi Pistons formasıyla o salonda oynamak benim için büyük bir onur olacak.'' dedi.

T-Mac, ''Ben artık resmen bir Piston'ım ve bu forma altında olmak benim için şereftir. Takımda çok büyük oyuncular var herkesin bir amacı var. Bu büyük şehire bir şampiyonluk getirmek en büyük amaç. Bu amaca hizmet etmek için elimden geldiğince çok çalışacağım. Bu sezon kendimi çok sağlıklı hissediyorum ve bu sezon için çok heyecanlıyım.'' dedi.

Dipnot: Umarım artık o özlenen adamı bize tekrar izletir.
The King T-Mac

0 yorum:

Yorum Gönder